Depremzede çalışan anneler.Van'a döndünüz mü?

0

Soru

merhaba anneler.Van'da okullar açıldı.ben hala doğum iznindeyim ve başka şehirdeyim.ama eninde sonunda dönmem gerekiyor.çünkü eşimle 2 aydan fazladır ayrıyz.hem onu çok özledim.hem kendi düzenime dönmek istiyorum ama 2 aylık bebekle ne yapacağım orda bilm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor