boynumda ödem var

0

Soru

arkadaşlar doğum yapalı 27 gün oldu 33 haftalıkken sezeryanla doğum yaptım doğumdan sonra boynumda suratımda ödem oluştu dahiliyeye gittim neddenini bulamadı en son belki prolaktin(süt hormonu)yüzünden su tutuyo olabilirsin dedi bazen biraz inip bazen dah

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor