3 aylık bebeğim uyanıkken ne emiyor ne biberon alıyor. Ne yapmalıyım

0

Soru

2 aylıkken kolik saatlerinde emmemeye başlamıştı. derken 2 3 ay arası gündüz saatlerinde zorakiye döndü.şimdi ise her ne yaparsam yapayım emmiyor. sadece sallayarak yarı uykuya geçiriyorum öyle. memeyi görünce gülücükler atan çocuk çığlık çığlığa ağlıyor.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor