ve bebeğim doğdu- eymenim benim

0

Soru

ve sonunda bebeğim doğdu. eğmenim 38. hafta da dogdu. cumartesi doğdu ama bugun doktora acile götürdük. sarılık olmuş. 22 değerinde. inşallah iyi olur. ne yapmam gerek bilmiyorum. ağlasam sütüm gider diyorlar. ağlama dan duramıyorum. nasıl olacak bilmiyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor