sezeryan sonrası normal doğum..

0

Soru

merhabalar..ben ilk dogumumu epidural sezeryan olarak yaptım suan kızım 18 aylık ve normal dogum yapamamak içimde ukde kaldı :)ne kadar korksamda:) aranızda sezeryan sonrası normal dogum yapan var mı cok risklıymıs ama yapılıormus.fikirlerınızı beklıorum:

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor