HERKEZ DOĞURUYOR BİR BENMİ DOĞURAMICAM dersen işte böle olur:)

0

Soru

gebelliğimin 7.ayında geldim anneme ..doktorum burdaydı cerrahpaşa tıp fakultesinde muaynelerimde devamlı olarak burda oldugu için birgün taniyonum oldukca yükek cıktı ve ogün doktor beni eve yollamadı taki tansiyonum normale dönene kadar neyse bu t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor