Çok bunaldım, çaresizim...

0

Soru

arkadaşlar bebeğim 4,5 aylık.. öle çok zorlandığımız konu var ki.. yardımcı olan annelere minnettar kalıcam.. birincisi benim şu an sütüm az..ama kızım biberon almıor kesinlikle.. kaşıkla da doğru düzgün içemior devam sütünü.. yani doymuyor çoğu zaman.. a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor