Kaçıncı Ayda İşe Başladınız?

0

Soru

Kızım 8buçuk aylık ve eylül sonu okullar açılıyor. doğum yaptığımda kesssin ücretsiz izin alcam demiştim. Doğumdan sonra raporlarla falan yaza kadar idare ettim. Şimdi evde bunalmaya başladım. Kızımla ilgilenmek çok güzel, iyi vakit geçiriyoruz ama çevrem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor