normal doğum sonrası kesi bakımı

0

Soru

9 gün oldu kızlar normal doğum yapalı...Islaklık degdikce dikişlerim yanıyor ve üzerine hala oturamıyorum...Normal doğum yapan anneler sizin dikişler ne durumda. Doktorunuz hangi ilacı tavsiye etti...Ne zamana iyileşirki bu dikişler canım cok yanıyor  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor