bebeğim çok zayıf...

0

Soru

kızlar,benim 2. bir sorunum daha var.kızım 7 aylık ve 7 kiloda.çok zayıf duruyor.kahvaltıda;milupa kahvaltılık 8 çeşit tahıllı ve milupa aptamil veriyorum.diğer öğünlerde de sebze çorbası.önerileriniz var mı?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor