kanama

0

Soru

arkadaşlar 65 gün önce sezeryan oldum.40 ım çıkana kadar bazı günler çok bazı günler az bazı günler hiç kanamam olmadı.40ım çıktı ama hala her gün baya bi sarı leke geliyor.sizce önemli mi normal mi doktora gitmeli miyim?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor