Yoruldum ve giderek agresifleşiyorum :((

0

Soru

merhaba arkadaşlar, benim problemim her şeye kızıp sinirlenmek ve bunu da etrafımdakilere yansıtmak.. oğlum 11 aylık olmak üzere..çok yaramaz bir bebek değil ama bu aralar malum sıcaklar ve diş çıkarma durumları yüzünden hem iştahsız hem de sürekli kusa

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor