Doğum onrası regl

0

Soru

kızlar 8.5 aylık oğlum var.3 aydırda regli oluyorum. bu ay birkaç gün gecikti.daha doğrusu 2 gün önce 1-2 damla geldi.2 gündür tık yok düzensizlik sizde de oldu mu?normal mi? birde önceki aylarda 2-3 gün çok çok az oluyor,sonra oluyordum. sizler de ya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor