Ecrin Ela'm (preeklemsi bebeği)

0

Soru

Ben 2009 yılında ikinci bebeğimi de kaybettim(birinciye hiç girmiyorum)Karnımda 6,5 aylıkken öldü ve ben de ölümlerden döndüm...preeklemsi diye bir rahatsızlık var,hamilelikte tansıyon yukseklıgı ve kan pıhtılasması...anne ve bebk ölümüne giden sonuçlar.B

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor