epidural ve spinal aneztezi ile doğum yapanlar neler yaşadınız

0

Soru

33 haftalık hamileyim ikizlerime ve doğumu spinal aneztezi ile yapmayı düşünüyorum ama miğrenim var acaba çok baş ağrısı olur mu doğumdan sonra ondan korkuyorum normalde tutunca serum takmadan geçmiyor ve bel ağrısı sırt ağrısı v.s. hissediyormusunuz daha

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor