Bebeğimin Yatağını Ayıracak Odam Yok...Ne yapmalıyım?...

0

Soru

merhaba arkadaşlar...bebeğimin yatağını ayıracağım zaman yaklaşıyor...bizim ev 2+1 ve şu an bebeğim yatak odasında bizim odada yatıyor...odasını ayıracağım zaman ne yapmalıyım sizce?...oturma odasında oturuyoruz ve salon, yatak odasından çok uzak (kaldı k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor