Çok Zordu Ama...

0

Soru

benim gebeliğim birz sorunlu geçti.bebeğim böbreklerime baskı yaptığı için böbreklerde uzama vardı.sürekli dr kontrolündeydim.41.haftada doktoruma ağrılarımın çok fazla olduğunu söyledim.oda eğer 2 gün içinde doğum olmazsa hastaneye gelip yatış yapmamı sö

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor