başı büyük olup normal doğuranlar

0

Soru

arkadaşlar bebeğin başı en son ölçümde 3 hafta önde çıktı 39-4 günlük çıktı.bdp 96.7 mm.kilosuda 3300 cıvarı.doktor çok büyümeden doğarsa normal olur dedi.bebeğin başı ne kadar olana kadar normal olur.bebeğin başı büyük olup normal yapan var mı aranızda  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor