bebegim emmiyor:(

0

Soru

arkadaslar 4 gun once sezeryanla dogum yaptım 2 gun sutum gelmedı sımdı cok az gelıyor pompayla sagmaya calısıyorum ama damla damla 2 3 kasık.goguslerımde tas gıbı ama.bebegımde emmıyor,hanı emzırdıkce artar derlerya oda olmuyor yanı.napıcam cocuk açresme

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor