Bebeğim ile Düğüne Katılmam Gerekiyormuş....:(((( Ama Nasıl?....

0

Soru

Eşimin abisi evleniyor haziran gibi...ben bebiğmden dolayı biraz isteksiz görününce eşim gitmemiz gerektiğini söyledi...düğün bizden 4 saatlik uzak bir şehirde ve ben bebeğimle kalabalık hiç bir ortama girmedim...yolda giderken nasıl dayanacak?...emziriyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor