sezeryan sonrası rahim ağzı kapanan varmı?

0

Soru

ağustos başında doğum yaptım. sezeryan kesisinde çok az akıntı olmaya başladı. dr.uma gittim. ultrasonla filan baktı. rahim ağzı kapalı, pis kan birikmiş dedi. antibiyotik ve mide ilacı yazdı, bir hafta sonra gel, geçmemişse anestezi ile pis kanı alırı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor