Paşam 3. Avazda Geldi

0

Soru

kızlar 4 temmuzda epiduralle normal dogum yaptım herkese tavsiye ediyorum epidural zaten muhteşem birşey hiçbir şekilde sancı acı ağrı hissetmiyorsunuz sadece ıkınıyorsunuz ve normal dogumu kesınlıkle herkese tavsıye edıyorum ertesı gün ayakta oluyorsunuz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor