Doğum Sonrası Adet Düzeni Nasıl Oluyor?

0

Soru

ben mayısta dogum yaptım ve en son temmuzda kanamam oldu ınsan çok tedırgın oluyor sızlerın ne zaman duzuene gırdı.emzırme donemınde ertesı gun hapı kullandınız mı  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor