Sütün azlığı ve çokluğunun bünyeye bağlı olduğunu düşünenler...

0

Soru

Slm arkadaşlar benim bu ay'ın 11 de 3. ay'ını dolduracak bir oğluşum var.Süt konusunda oldukça dertliyim.Onu sütüm yeterli olmadığı için ilk başlardan beri hem emzirdim hemde mama verdim.1,5 ay mamayı kaşıkla verdik biberona alışırsa tutmaz diye.süt yapar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor