kızlar yardım edin ne yapmalıyım ben şimdi?

0

Soru

benimde sorunum süt durumum.4 nisan 2011 de doğum yaptımbebeğim 4010 kg dünyaya geldi.bebeğim crp değeri çok yüksek olduğu için 10 gün küvede kaldı doğum yaptığımdada beni hiç emmedi zaten rahatsızlığından dolayı emme refleksi yoktu.oğlum küvezdeyken sütü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor