novalgin kullanan emziren anneler

0

Soru

Arkadaşlar dün yüksek ateş nedeniyle acile gitmek zorunda kaldım. orada serum takıp novalgin yaptılar. doktor 8 saat sonra emzirebilirsin dedi fakat ilacın prospektusunu okudum 48 saat emzirilmemelidir diyor. bi fikri olan varmı lütfen yardım etsin.  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor