gaz gaz gaz :(

0

Soru

17 günlük bebegim var geceleri acayip gaz sancısı oluo sabaha kadar.gündüzleride mışıl mışıl uyuyo prenses sanırım babaya kasıt yapıo eczaneden gaz damlası aldırdım ama onu verince kıvranıo yavrum başka çözümü yokmu bilen arkadaşlar yardım yavrum böle iki

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor