Sezeryan sonrası hakkında önemli bir soru.

0

Soru

50 gün önce sezeryanla doğum yaptım (genel anestezi ile ). Hastanedeki 2 günüm boyunca biraz kanamam oldu. Sonraki 20 gün boyunca da azar azar oldu. Sonra bir hafta kesildi. 39.günümde de acayip birşekilde çok geldi. Ondan sonraki günlerde gene kanam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor