ek gıda mı mama mı?

0

Soru

arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. benim 3 aylık bir kızım var ilk ay anne sütü artı 1 öğün mama ile 1,5 kğ aldı.doktorum mamayı kesti 2 ay 600 gr.3 ay ise 200 gr almıs.tekrar mamaya başlamaya karar verdik.biberon kullanmak uygun mudur.ek gıdaya baş

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor