Dogum sonrası sac dokulmesi...

0

Soru

Kızlar selam, Şubat'ta dogum yaptım,4.5 aylık bebisim var.saclarım cok ama cok dökülüyor.aynı sorunu yaşayanlar var mı aranızda? Çinko veya demir takviseyi ise yarıyor mü acaba? Tesekkur:)  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor