yardım,mastit oldum iyileşemiorum

0

Soru

kızlar 1,5 ay önce mastit oldum.acı ve kızarıklık vardı.antibiyotik aldım emzirmeye devam ettim,iyileşmedim.başka doktor başka antibiyotik verdi.sağdım emzirdim sıcak koydm gene olmadı.geçen gün acıdan uyuyamadım.kızarıklık ve sertlik vardı.ultrasonda haf

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor