sezeryan sonrası kaşıntı yardımmm

0

Soru

1 ay önce sezeryan ile doğum yaptım.son 1 haftadır karnımda acayip tatlı bir kaşıntı var.dayanamadığım için sürekli kaşıyorum.doğum çatlaklarım bu nedenle kızardı ve kabardı.sezeryan olup bu tür sorun yaşayan oldumu?buna nasıl çare bulabilirim  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor