normal doğurmuş kadar oldum

0

Soru

Anne olmak için evlendim desem abartmış olmam herhalde. tabi ki kocamı çok severek evlendim ama evlat sahibi olmayı bu kadar çok istemeseydim evlenmek çok da umrumda olmazdı herhalde. o kadar istedim ki onu hiç korunmadık ilk günden itibaren. 28 haziran 2

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor