2011 Agustosda bebegini bekleyenler...

0

Soru

selam arkadaslar, allahima sükür 2 sene bekledikten sonra bebegimize kizima agustosda kavusacagim, suan 30 haftaligiz cok heyecanliyiz, hamileligim allahima sükür iyi geciyor ama kasigimda siksik yanmalar olusuyor benimle ayni aylara yakin olanlar sizler

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor