sezaryen doğum sonrası

0

Soru

merhaba akadaşlar ben sezeryanla doğum yapalı 2,5 ay oldu ama hala karnımın uyuşukluğu geçmedi. çimcikliorum acıyı felan hissetmiyorum sizlerinki ne zmaan geçti? bu normalmi değilmi kfam karıştı iyice..... :18:  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor