ilk oglum sezeryanla ikinci oglum normal dogumla geldi

0

Soru

ilk oglumda cok istemistim normal dogumu.ama malesef 12 saat sanci sonrasi hastanenin ihmalkarligi yüzünden sezeryana alinmistim.almanyada oldugum icin ikinci dogumumun normal olma sansi vardi allahtan.doktor yüzde 50 sansin var dedi.ne olursa olsun bu sa

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor