Canım kızım Nilda'm... 3hafta önce geldin ama iyiki geldin...

0

Soru

merhaba ; öncelikle tüm anneler hepinize geçmiş olsun.Bende 23 Kasım salı günü 15.30 da sezeryanla kızımı dünyaya getirdim ama hem hamılelıgım hemde dogumum cok zor oldu.hamıleyken karnım normalınden cok cok buyuktu son 4 haftaya gırınce nefes alamaz olma

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor