2.3. bebeğini doğurmuş olan anneler..!!!!

0

Soru

Henüz 6. ayındayım hamileliğimin ama doğumdan sonra ki durum beni inanılmaz korkutuyor.İlk gebeliğimde inanılmaz kilo aldım ve onları doğrudürüst veremden 2. ye gebe kaldım.İlkinde aşırı olmasa da çatlaklarım olmuştu.Merak ettiğim 2. gebeliğinizde çatlakl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor