doğum sonrası fıtık

0

Soru

bebeğim 17 aylık oldu...lohusalığımda sol kasığımın biraz üstünde bir şişlikl vesertlik elime geliyordu..doktora gittiğimde normal deyip göndermişti..ben de 9 ay sonra tekrar başka bir kadın doğumcuya gittim..adam 1 yıl dolana kadar beklememi.geçmezse gen

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor