Emzirirken Aynı Sorunu Yaşayan Var mı?

0

Soru

arkadaşlar benim bebeğim haftaya 6 aylık olacak. doğduğundan bu yana hep süt problemi yaşadım. daha önce de bu bölümde yazmıştım; hem emziriyor hem de mamayla takviye ediyorum ama sütüm hep bir gelip bir gidiyor. geceleri 4-5 bazen daha çok kalkıyor emme

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor