bu da ne şimdi?

0

Soru

bebeğim 5 aylıkken ilk regl oldum ve her ay düzenli olmakla birlikte yoğun geçen bir regl dönemi yaşadım aynı gün leke başlar 3. kanama taaakiiii nisana kadar... 15 nisanda yine leke geldi 3. gün kanama başladı 24'ünde bitti 29 nisanda Trabzon'a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor