Kesinlikle NORMAL doğum....Ve HÜSNA-m kollarımda..:)))

0

Soru

HİKAYEMİZ.... Pazartesi (18.04.2011 ) sabah kontrolümüz vardı, günümüz dolmuştu ama benim minik kurbağamın gelme gibi bir niyeti yoktu.Kontrole gittik NST ye bağladılar, ultrason çekildik gereken her şey yapıldı her şey normal sancım,ağrım yok.Bu arada s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor