doğum sonrası ellerimde uyuşukluk var

0

Soru

selam arkadaşlar ben doğum yapalı 8 ay oldu. ama o zamandan beri ellerimde sürekli uyuşma oluyor, özelliklede sabahları uyandığımda ellerim kilitlenmiş sanki.gece bebeğimi emzirmek için kalktığımda ellerimin uyuşukluğundan bebeğimi tutamıyorum bazen.geçer

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor