Kızlar 40+3 oldum hala doğurmadım

0

Soru

Kızlar 40+3 oldum hala doğurmadım çok bunalıma girdım ben normall doğum yapmak istıyorum dr 10 gun bekleteceğini söyledı suni sancı verıcekmiş olmassa sezeryana alıcakmış sız kaçıncı haftada doğurdunuz sunı sancı ile rahım açılıyomu  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor