şekeri olup dogum yapanlar yardım :((

0

Soru

bi türlü düşmedi 50 grmlık 142 cıkınca 100 grmlık yaptırdık oda ilk saate 204 cıkdı aclık biraz normal ama oda 95 in üstünde aksamları 110 kadar cıkıyo insüline basladım ... sekeri olup dogum yapanlar neler yasadınız ​   Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor