Doğumdan sonra hala regl olamadım

0

Soru

iyi geceler arkadaşlar.çok uzatmayacam.ben doğum yapalı tam 7 bucuk ay oldu.hala regl olmadım.oğlum emerken süt koruyor falan diyordum ama oğlum emmeyi 6 bucuk aylıkkken bıraktı.doktora git diyeceksiniz evet bu ayın sonunda inşallah gidecem ama sizinde fi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor