Doğumdan iki ay sonra regl oldum..Hamile kalma şansım nedir?Nasıl korunmalıyım?

0

Soru

25 ekimde dogum yaptım ardından 15 aralıkta regl oldum sonra 15 şubatta oldum şimdide nisan 15 sanki adet olacak gibiyim bu normalmi acaba en büyük korkumda hamile kalmak offf cok daraldım normale dönmek istiyorum acaba siz dogumdan sonra nasıl korunuyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor