Çok şükür kızım kollarımda...

0

Soru

Allah'ıma çok şükür gelmicek demiştim ama geldi sonunda meleğim Bütün hazırlıklarım 2 ay önceden nerdeyse bitmişti, çünkü herkesden kız çocukları erken doğar diye duyduğum için ne olur ne olmaz dedim ve herşeyimi tamam ettim. bekle bekle kızımın geleceği

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor