tecrübeli anneler doğurduktan sonra hastanede neler oluyor

0

Soru

şimdi nasipse bebek doğdu diyelim.sonraki süreç nasıl ilerliyor.benim doğum yapacağım hastanede 2 gün yatış var.neler olacak o iki gün.mesela kanama çok mu oluyor.normal doğumdan sonra hemşireler ne gibi müdahelelerde bulunuyorlar.yapılan müdaheleler için

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor