çok acele yardım

0

Soru

slm arkadaşlar ben 3 aylık iğne kullandım ve 3ay boyunca lekelenmem oldu ve bıraktım bıraktıktan 1 hafta sonra 17 gün boyunca aralıksız dewamlı kanmam oldu adet oldum sanırım adet sancılarım da çok oldu bu kanama sürecinde ve 1 hafta sonra tekrar kanamam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor